mandag 16. juni 2014

Snipp, snapp, snute...

… Så var eventyret ute.

Utvekslingsåret mitt er over, og jeg er hjemme i Norge igjen. Når jeg tenker over det, føles de forrige 10 månedene som en drøm. Noe som skjedde i løpet av en blunk, noe som nå er over. men for en opplevelse da! Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne med å fortelle om alt som har skjedd i løpet av de to siste ukene.
Mamma og Camilla ankom huset vårt trøtte og slitne fredag ettermiddag, og det var utrolig godt samtidig som litt rart og se dem igjen. De var jo liksom der jeg hadde bodd uten noe norsk i et år, of nå skulle jeg bli med dem hjem igjen også?
Men uansett, det ble noen veldig koselige samt ganske vemodige siste dager i Kerkhoven. Vi dro rundt til alle restaurantene, kafeene, kinoen, butikkene og byene jeg synes det var viktig at de fikk se, og det ble en kjempekoselig suksess. 3. juni som var den siste dagen arrangerte vfam "Going-Home" Party som var veldig gøy. Fikk sagt hadet til mange av menneskene jeg har møtt, noe som gjorde det litt bedre å reise for alltid.



























  Vertsfamilien min!




Etter vi sa farvel til Kerkhoven ble det 5 fantastiske dager i Minneapolis, som helt klart er en av mine favoritt storbyer. Nå sitter jeg godt planet på sofaen i eidsvågveien og er klar for nye eventyr.

Så levde hun lykkelig i alle sine dager.


Ingen kommentarer: